Pages

Friday, June 10, 2011

MINUMAN AJAIB ABC – ‘APPLE, BEETROOT, CARROT’


Formula minuman ajaib ini telah lama diedarkan. Namun seorang selebriti Cina bergelar Mr Seto ingin menarik perhatian umum akan keberkesanan ramuan ini.

Beliau dilaporkan mengidap penyakit kanser paru-paru, dan di atas nasihat pakar herba terkemuka Cina beliau bersungguh-sungguh mengamalkan minum minuman ajaib ini untuk selama tiga bulan. Alhamdulillah, beiau pulih dari penyakitnya itu.

Ramuan ini dilaporkan menghalang pembiakan sel-sel buruk di dalam badan dan jika kerap diamalkan akan mengelakkan penumbuhan sel-sel yang tidak diingini.

Untuk membuatnya, anda hanya perlukan sekurang-kurangnya sebiji epal, ubi bit dan wortel (ya, Apple, Beetroot, dan Carrot).

Basuh dan bersihkan buah-buahan ini, potong dan masukkan ke dalam mesin pemerah jus. Jika ingin menambah rasa, anda boleh perah sedikit limau atau lemon ke dalam jus tersebut.

Beberapa artikel telah ditulis mengenai kelebihan minuman ajaib ini, diantaranya sila rujuk blog berikut:

http://lachicaorganica.wordpress.com/2011/03/01/miracle-drink-carrot-beetroot-and-apple/

Bagi memastikan keberkesanannya anda dinasihatkan meminumnya di waktu pagi semasa perut masih lagi kosong, dan mengambil sarapan satu jam setelah meminumnya. Amalkan 2 minuman setiap hari, minuman kedua harus diambil sebelah petang iaitu sebelum pukul 5.00.

Kalau anda ingin menguruskan badan dengan cara yang ‘murah’ anda juga harus mencuba minuman ajaib ini. Ia minuman yang ‘mengenyangkan’.

Cubalah, berkongsilah dengan semua ahli keluarga, dan jika terus diamalkan lihatlah keberkesanannya kepada diri anda.

Dalam video berikut wanita ini menambah ramuan tersebut dengan sedikit halia, tontonilah:


http://www.youtube.com/watch?v=nGV9J_S_ryY

Pos Popular Minggu ini